vrijdag 19 april 2013

Een Rommeldag

Allereerst willen we iedereen bedanken die ons elke ochtend, vrolijk wakker maken met de lieve-aardige- leuke- fijne-gezellige reactie's.
Ik zal het gelijk maar even melden vandaag geen Foto's battery was leeg en lag aan de lader en vergeeet ik Gerrit om hem gewoon mee te nemen.
Het trouwens toch geen dag voor foto's want er is hier weinig gebeurd.
Het vaste ritueel Koffie op terras en daarna zwemmen en hop naar de publix voor brood.
(de koffie was in de aanbieding 2 blikken voor maar 5 dollar)
Dus die heb ik gelijk maar even mee genomen.
We hadden een afspraak staan in de Ochtend om even kennis te maken met Remco Teeuwsen gezellig bij geklets over alles en nog wat en ook natuurlijk over Florida daarna een tour door zijn huisgehad.(schitterend)
Maar bij het aankleden kwam Ome Gerrit tot de ontdekking dat hij weeer een paar kilo's was aangekomen,dus alles wat hij bij hem had ging niet meer passen.
Ja wat doe je dan je kan niet drie weken met een broek doen SHOPPEN en dat hebben we dan ook maar gedaan.
Zo Gerrit heb morgen weer een schone nieuwe broek.
PS Joke paste toen ook ineens niets meer.
Dus ook Joke morgen een niewe outfit
Heerlijk bij onze koffie vriend gezeten en zo weer door naar ons huisje,waar we bij aankomst merkten dat het hier flink had geregend.
Eenmaal even op Face book en wats uppen met Joop want die had een trouwerij zijn beste vriend ging trouwen.
Pieter was ook online en toen even daar mee geklets en afgesproken dat we vanavond even een bakkie kwamen doen want ze gaan een maandag alweer terug.
Maar eerst nog wat eten zei likke pot Texas Roadhouse was vanavond de keuze.
We hadden nog Kraskaarten van ze en die hebben ze daar open gekrast en ja hoor Bingo.
Een Glas
Een Spelk kaarten
Een leuk rietje
en Drie free Appetizer bonnen.
Na het eten nog even de Vine met een bezoek vereerd en daarna op naar Country Creek op de Koffie bij PenPe (voor de niet forum leden ) Pieter en Petra.
Ook daar weer heerlijk bij geklets en een tour door de villa .
Afscheid genomen want ook Pieter moest nog aan zijn Blog werken en hij mag door ons niet achter raken.
Nou het is hier inmiddels 12:30 plaatselijke tijd dus tijd om de laptop dicht te doen en een heerlijk poosje te gaan slapen.
Tot Morgen

Joke en Gerrit

donderdag 18 april 2013

De vervolg van Woensdag

Ja het wordt vervelend maar het is nou eenmaal zo.
We beginnen de dag met heerlijk een bakkie op het terras.
Ga me daarna wassen en aankleden en rijd naar de Publix voor heerlijk vers brood.
We genieten hier weer van en dan is het weer eens tijd voor de Zon.
                                                                    Ja dat is genieten
Zo houden we het vol 2 uur.
Dan gaan we heerlijk douchen en aankleden en stappen in de auto die al lekker voorgekoeld is want het is weer lekker weer hier +/- 30 graden.
We gaan even een wandeling maken in Seaworld.
ja en dan gelijk als je binnen ben is het tijd voor
KOFFIE
We kregen daar bezoek van de Familie Duck
Helaas waren we te laat voor de shows maar die doen we nog wel een keer
Onder water gekeken en wat gebeurd er daar .
???????? weet niet hoe heet die hoorde ons praten en dacht he Daar zijn Kim en Heleen
Ja hij hoorde natuurlijk Nederlands
 
Joke zeg dat het een mannetje was
Ik zie er geen verschil in.
Nog even heerlijk verder gewandeld en kwamen terecht bij Nurserij

Als ik een visje krijg doe ik wat kunstjes

                                                               Heb je nog meer vis
Nou zit er nog wat in

Duurt wel erg lang
Daarna nog even samen samen op een prentje
 
                                                  En nee dit is niet de liefde aan een endje
                        Na Seaworld zijn we nog even doorgereden naar Premium Int.Dr.
                                                        En ja hoor de eerste Tas is binnen
De keuze van vanavond is geworden
Cracker Barell
Heerlijk gegeten
Daarna nog even een Walgreens aan gedaan want de verkoudheid is nog steeds niet weg bij allebei.
We zitten nu heerlijk op het terras met een Baco en gaan zo naar bed met een antigrippine.
Nou dit was het weer voor vandaag.
Morgen we zien wel
 
Greot Joke en Gerrit

woensdag 17 april 2013

Uitslapen en Niks doen dag

Allereerst allemaal bedankt voor het meeleven met Joke.
Het was weer een dag om in te lijsten.
Eerst heerlijk uitgeslapen zeker wel tot half acht,lekker koffie op het terras en daarna maar eens een ontbijtje.
                          Dan ga je maar een beetje zwemmen ja wat moet je anders doen

Een beetje rond hangen aan de pool en lekker in het zonnetje wat we thuis zo hebben gemist.
                                                  Een beetje Face time met het oudste kind.
                                                          Wat wats uppen met de Jongste.
En dan een douche en we gaan, Joke had nog een paar dingetjes nodig van ome Wall.
Nou dan gaan we maar eens naar de 27 Walmart.
Kwam ik daar een mooie Jurk voor Joke tegen,want ja ze is een Maandag jarig en dan moet je toch een kado hebben .
Ja want daar houd onze Joke wel van.
Gelijk eens rond gekeken voor me zelf en ja hoor die hebben we hier 30 April wel nodig
 
Ja en van dat wandelen in de Wallmart krijg je natuurlijk trek in
Daarna hebben we nog even een Park gedaan ja we hebben Jaarkaarten dus gaan.
Was niet erg druk en waar de wachttijd erg lang was Singel rijders


 
Ook zijn we nog even bij Penpe langs gereden helaas was niet thuis en toen maar even bij Remco Theuwsen langs gegaan ook hij was niet thuis dus op naar ons eigen huisje dan maar .
O ja we moeten nog eten

Voor de niet kenners het is Friday's geworden vanavond.
We hebben lekker van de aanbieding genoten twee voor 10 dollar.
Ja ook deze keer moeten we weer op de kleintjes gaan letten.
Nou weer genoeg gelogen dus voor nu Oogjes dicht en Snaveltjes toe.
 
 
Tot morgen
Gerrit en Joke
 
 

dinsdag 16 april 2013

De Drukke Dag met van alles en nog wat

De dag begon al vroeg 5 uur helemaal wakker.
Ja en dan zit je daar maar te wachten op het verlossende bericht

En ja hoor daar kwam de verlossende email Joke was gevonden of ik haar wilden komen halen op MCO.
Email terug wat kost het me als je ze daar houd .
Nou de prijs was hoog dus heb ik ze maar gehaald.
Vanaf het vliegveld gelijk maar doorgegaan naar Seaworld om onze Jaarkaarten te halen.
(Kado van onze kinderen)
Daarna maar door naar de Apple store ook daar was nog wat op te halen .
Joke wilde namelijk een Ipad Mini en die heeft ze nu hoor Oh wat is ze blij.




                                             En ja hoor kijk ze is glunderen ze heeft hem
                                                   Nou daar moet opgedronken worden
                                                  Ja en dat doe je dan bij STARBUCKS
                                       Even Wats uppen met het thuisfront ik heb hem hoor
Ja en dan kom je de man met de Hamer tegen
Dus op naar huis en lekker in de Pool en Spa
Mooi ook gelegenheid om nog wat Foto's van de auto te maken
voor de liefhebbers

 
Na onze Pool middag douchen en aankleden en op naar Texas Roadhouse
Daarna nog even een wandeling op het lievelings park gemaakt en het was er heel rustig in Mainstreet
Accu is op dus ik ga nu stoppen morgen weer meer leugens
 
Groet Joke en Gerrit

maandag 15 april 2013

De Heenreis

Ja hoor bij dit schrijven zijn we er weer.
We zitten inmidels op ons terras met een overbekende BACO.
De dag begon al vroeg om 06:15 stond Joop voor de deur om ons naar schiphol te brengen.
Het was op de weg heerlijk rustig dus geen File's dus dat schoot lekker op.
In cheken hadden we Zondag thuis al gedaan dus het was alleen maar de Koffers afgeven,dachten wij maar de aardige Dame aan de balie van BA printen gelijk de boardingspassen voor de tweede vlucht uit,dat lukte niet thuis.
Ja dat was gebeurd en wat doe je dan Wachte effe wachten en nog effe wachten en ja hoor het is zover me mogen.
Het boarden verliep lekker soepel alleen was er iets niet goed gegaan met de koffers dus we moesten wachten voor dat we werden los geduwd ,en toen moesten we toch in de File om te mogen opstijgen.
Wat was het daar druk .
De eerste vlucht verliep erg goed we kregen een Snack en wat te drinken en we waren in Londen.
Daar begon de ellende we hadden vertraging van wel 2 Uur.
Nou daar loop je dan met je goede gedrag en ja maar weer wachten en nog effe wachten,en ja hoor er kwam een melding voor Vlucht VS215 boarden op D13 onmiddelijk er naar toe.
Dus daar gingen we er op af en wat gebeurden er ze Konden Joke de boardingspas niet in het systeem niet vinden ,dus ik zit hier heel alleen Vacantie te vieren Joke zit nog op Londen Catwick ze hebben beloofd dat ze Joke morgen na sturen.
Maar goed ik ben aan boord gegaan en ik zat Upperdeck rij 76 maar wat gebeurde er rij 75 was een exit rij en die bleef helemaal leeg tot dat het eten was geserveerd en dat smaakte mij heerlijk.
Ik kreeg Braadworst met erwten en aardappel puree niks mis mee ging er in als koek.
Ja en dan even naar de toilet en zitten op rij 75 lang uit de benen en slapen maar ,werd wakker voor de landing en mijn ontbijt een sandwich met een Cupcake (was ook goed )
Daarna kregen we nog een ijsje.
En na een vertraching van +/-2 uur waren we er dan toch .
En dan kom je in de rij bij ome SAM.
Ja en dan moet je daar weer vertellen dat Joke misschien morgen kom.
Oke alles goed en op naar Hertz.
O we dachten dat je niet meer kwam dus je auto is al weg met een ander mee .
Maar we hebben nog wel een andere voor je hoor Gerrit wat vind je hier van.

Hertz Logo
UPDATED MESSAGE - YOUR PICKUP HAS CHANGED:
Vehicle: DODGE DURANGO
Plate: BNVH67
Stall: B0632
Choose a Different Vehicle
Dear GERRIT GROENEWEG,
Welcome to Orlando International Airport
More details about your rental:
Vehicle Class: 4WD/AWD 7PSGR STD SUV
Color: WHITE
Reservation Number: F65716470D1
GOLD CHOICE available here - drive something different if reserved Midsize or better
Carfirmations ™ are also available as SMS text messages.
You received this message because you signed up for Hertz Gold Mobile Alerts. To stop, change preferences on your Hertz Gold Plus Rewards profile.
Please do not respond to this email as it is from an automated system.






Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 10.0.1432 / Virusdatabase: 3162/5747 - datum van uitgifte: 04/15/13
Nou vooruit dan maar dan doen we die maar .
Foto's volgen voor de liefhebbers.
Ja en dan ga maar in je uppie even naar de Walmart Voor de Baco.
Hier is het plaatselijke tijd 01:30 dus ik ga een poosje slapen om morgen op tijd op MCO te zijn om Joke op te halen
Morgen plaats ik wat foto's van de Car en Villa heb er nu geen zin meer in
 
Tot morgen Gerrit
PS Joke even volhouden morgen ben je ook Hier

zondag 14 april 2013

de Laatste Loodjes

We schrijven zondag 14 April 2013 met nog een kleine 24 uur te wachten is het dan weer zover we gaan weer.
Hoeveelste keer geen idee maar dat vinden we niet belangrijk,als we het maar naar onze zin hebben en genieten van het mooie weer en de Shoppings Malls .
De Coupons zijn weer allemaal uitgeprint en netjes in de Mappen gedaan.
Net online ingechekt voor de eerste vlucht AMS naar Londen
                                                         De koffers zijn weer ingepakt
Het hele huis is weer schoongemaakt
Zo nu maar wachten tot we ook kunnen inchecken voor de tweede vlucht .
Peter en Mo hebben gisteren al afscheid wezen nemen,en vanavond gaan we nog even naar Joop en Nancy en natuurlijk onze Joanna .
We eten daar gezellig mee en dan is het nog een nachtje slapen en dan kom onze vaste Schiphol chaffeur ons weer ophalen.(Joop onze Jongste)
De hand bagage hebben we maar iets kleiner gemaakt omdat Virgin daar heel strikt in is.
 
Verder gaan we deze keer wel weer alles over ons heen laten komen.
De Rode draad is natuurlijk weer Joke de Verjaardag.
Gelukkig kwam net Geld Net nog even onze bestelling brengen
Even een Mailtje gestuurd naar Starbucks, zet ze maar klaar
Zaterdag netjes een Mail van Hertz dat onze Auto klaar stond.
Alles staat onder de lader Scheerapparaat en Tandenborstel,en kan morgen zo als laatste de Koffer in.
Nou maar hopen dat ons huisdier het een beetje goed gaat krijgen de komende drie weken
Verder weten we nu niets meer te vertellen maar dat allemaal goed komen de komende drie weken en ik beloof dat ik mijn blog elke dag zal bijhouden.
 
 
Groeten van Gerrit en Joke
 
 

donderdag 21 maart 2013

Hoera gevonden

En ja hoor vandaag was mijn geluksdag,kwam thuis van mijn werk en daar zat Joke een beetje treurig ze kon de esta nergens meer vinden en ja hoor Gerrit heb ze gevonden.
Toen kwam er een email van een volger en ben toen er maar weer eens ingedoken en ja hoor ook dat gevonden dus jullie kunnen je weer aanmelden .
Want met nog maar 24 dagen op de teller gaat het lekker opschieten.
Veel nieuws hebben we voor de rest niet maar dat kom allemaal wel goed hoor daar vanuit dat heerlijke Florida.
Planning Dag 1 Shoppen want we hebben een nieuwe Ipad voor Joke besteld en gaan die ophalen in de Apple Store.
Tot de volgende Update

Joke en Gerrit