donderdag 2 mei 2013

Gered door Ome Ton

Zo hier zijn we dan weer hij doet het weer na enig Facebook contact en omdat Ton en Lidy ook nog visite hadden van Agnes en Ruud is het dan heden ochtend gebeurd.
Ik was buiten nog wat foto's aan het maken en daar kwam hij dan .

Eerst even een rondleiding door de villa en koffie maar helaas voor Ton geen koffie doe voor Ton maar een water Lidy wilden wel een bakkie en na een klein uurtje te hebben geklets over alles en nog wat, het meeste natuurlijk over Florida .
Zo laat de dokter maar eens even kijken naar de Patient en ja hoor de dokter had het snel gevonden.

                                                         Nog even heerlijk nagebabbeld.
En toen was het tijd voor afscheid .
Want er moesten nog boodschappen worden gedaan.

De bedoeling was dat wij heden middag nog wat konden genieten van de pool en de zon maar niks daarvan is waar het regent hier Pijpenstelen.
Dus ben ik alvast maar begonnen aan mijn Blog.
Dit hebben we dus Live gemist
 


Nou waar waren we gebleven Kronings dag de wekker was gezet en om 4 uur en ik zat er klaar voor mooi niet want toen begon de ellende hij deed het niet meer.
Terug naar bed dan maar en rond de klok van 8 er weer uit .
Nou wat er toen gebeurde dat weten jullie nou wel Koffie etc.etc.etc.
Douchen en aankleden o nee ook dat nog is mijn oranje shirt wat ik speciaal hier voor had gekocht te klein.

Nou dan maar een ander aan en in de auto op naar de Mall om hem te ruilen voor een ander.
Op de 192 staan we voor het stoplicht stop er een auto naast ons en ja hoor, alles was ook daar in die Auto Oranje zelfs nog een Kroon op de hoofd.
Shirt geruild en gelijk alle kaartjes etc.er af laten halen en aan.
De rest van de Dag heerlijk bij de Pool doorgebracht en s'avonds nog even naar de Premium Int.Dr.geweest want Joke wilden nog even kijken voor nieuwe werkschoenen (wil ze nog niet aan denken).
Nou we begonnen maar eerst even op het Foodcourt met een heerlijke Five guise we raken een beetje vol van al dat eten dus een kleine hap uit de snackbar dat doen we meestal op Koniginendag.

En toen begonnen aan de Schoenenjacht niet mijn maat meer kleur niet goed passen me inlegzolen niet in.

Rockport aan de andere kant van de weg dan maar eens kijken en zo als een echte Amerikaan met de Auto natuurlijk.
Ja bingo daar vonden we ze maar hadden ze niet meer de juiste maat in de auto en naar de premium Vine was ondertussen al 10:15 dus we konden voor de deur parkeren maar helaas daar geen Rockpoort meer jammer dan gaan we morgen wel naar de Lake want die was nu al dicht.
Dan maar op huis aan en met een Baco bij de pool zitten .
Woensdag 1 Mei
Nou ik bespaar jullie het zelfde verhaal hoe wij de ochtend zijn opgestart zoals we elke dag doen.
                                 Gerrit maakt het ontbijt nou dat gaat niet goedkomen hoor
Maar gelukkig neem Joke het over
                                                            En zie hier het resultaat
 

In de Auto en op naar de Lake .
Gelukkig is het daar nog niet zo druk dus ik kon mooi voor de deur parkeren Joke alvast naar binnen en Gerrit nog even en nieuw Kortingsboekje gehaald.
Koop je een paar dan krijg je het tweede paar voor de helft van de prijs .
En ja hoor Joke de Smaak en Maat was hier wel op voorraad.
Hoera een paar voor het werk en een paar voor de Zondag.
Ik Gerrit had ook een paar  gekocht verleden week maar terug gebracht voor mijn nieuwe lappie en keek daar even rond en zag toen ook een paar goede voor mijn werk staan en Joke vond ook voor mij nog een paar voor de zondag.
Dus allebei blij voor weinig geld beide een paar werkschoenen en een paar voor de zondag.
Nog even door gereden naar de Best Buy om alvast rond te kijken wat ze allemaal hadden.

Nou hier komen we niet uit we wachten wel op morgen vragen we wel aan Ome Ton als het nodig is om advies.
De Wallmart stond nog op Joke de Lijst en we waren in Posner park dus hop de 27 uit en daar even naar de Walmart ,want daar hebben ze ook een starbuck en de nieuwe smaken voor Mei moesten geprobeerd worden.
We vonden in de Wallmart dit
Tip voor sommige volgers niet meer sjouwen met flessen
 

Lekker maar ik weet niet of ik ze nog een keer neem de een is erg zoet niet goed voor mijn suiker en de ander vonden we te Grof.
We hebben deze dag afgesloten met een Cracker barrel we hadden beide zin in een Reuben Sandwich,en natuurlijk de appeltjes.
Voor de liefhebber dit is een Sandwich met Corned Beef - Kaas en zuurkool (Jammie)
Helaas geen Foto want ik was het toestel vergeten
Toen was het alweer tijd om op huis aan te gaan en ja geen Blog dus dan nog even Bubbelen.
Het is hier nu bijna half vijf en het regent nog steeds.
Erg jammer want dit is onze laatste dag in de Villa Vrijdag gaan we verhuizen, voor het laatste weekend gaan we logeren in een hotel.
We weten nog niet of we daar ook Wifi hebben maar ik denk het haast wel en anders hebben we geen blog van de laatste dagen.
We gaan vandaag de Laatste bon inleveren bij Texas en dan vinden we het wel weer goed voor deze reis (Texas bedoel ik hoor).
Zo dit is weer helemaal bij gewerkt we gaan nu op het eten af en daarna nog even een rondje Vine maken we hebben nog een vierde koffer te vullen dus Shoppen.
Tot Morgen allemaal en dan vanuit ons Hotel we hopen op Wifi

Groet Joke en Gerrit

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig kunnen jullie weer bloggen en foto's plaatsen, en dat allemaal dankzij de Reddende Engel !!!

    Tot morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker water hebben jullie hoor! Gezellig om even kennis te maken en bij te kletsen onder de lanai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan door Teleton, dankzij hem kunnen jullie weer bloggen met je laptop en wij weer gezellig meelezen.
    Jammer van het slechte weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou blij dat jullie weer online zijn, toch handig die forum bekenden allemaal.....
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk de hulp van Ton, wij zijn weer helemaal bij met lezen.
    In Ext Stay heb je Wifi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loop een beetje achter met blogs lezen, maar las op FB al dat lappie het weer deed, fijn! Ton is ook van alle markten thuis :-)
    Gelukkig hebben jullie je niet verveeld en goede inkopen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen