dinsdag 16 april 2013

De Drukke Dag met van alles en nog wat

De dag begon al vroeg 5 uur helemaal wakker.
Ja en dan zit je daar maar te wachten op het verlossende bericht

En ja hoor daar kwam de verlossende email Joke was gevonden of ik haar wilden komen halen op MCO.
Email terug wat kost het me als je ze daar houd .
Nou de prijs was hoog dus heb ik ze maar gehaald.
Vanaf het vliegveld gelijk maar doorgegaan naar Seaworld om onze Jaarkaarten te halen.
(Kado van onze kinderen)
Daarna maar door naar de Apple store ook daar was nog wat op te halen .
Joke wilde namelijk een Ipad Mini en die heeft ze nu hoor Oh wat is ze blij.




                                             En ja hoor kijk ze is glunderen ze heeft hem
                                                   Nou daar moet opgedronken worden
                                                  Ja en dat doe je dan bij STARBUCKS
                                       Even Wats uppen met het thuisfront ik heb hem hoor
Ja en dan kom je de man met de Hamer tegen
Dus op naar huis en lekker in de Pool en Spa
Mooi ook gelegenheid om nog wat Foto's van de auto te maken
voor de liefhebbers

 
Na onze Pool middag douchen en aankleden en op naar Texas Roadhouse
Daarna nog even een wandeling op het lievelings park gemaakt en het was er heel rustig in Mainstreet
Accu is op dus ik ga nu stoppen morgen weer meer leugens
 
Groet Joke en Gerrit

11 opmerkingen:

  1. Mooi ding hoor, de iPad Mini, en zo te zien was vandaag alles weer gratis in de Apple Store. En wat een mooie auto, zo eentje zou ik er ook wel willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie auto, zo een hebben wij ook een keer gehad, jullie hebben lekkerveel ruimte om te shoppen met die bak, maar het moet allemaal wel mee naar huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze leven nog lang en gelukkig........ jullie zijn weer bij elkaar hahahaha!!
    Mooi hoor dat speledingetje, wat een drukte toch altijd in die winkel.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Gerrit ik snap wel waarom je Joke liever niet zou ophalen. Ze geeft meteen geld uit. Nou ja, je hebt voorlopig geen last van haar want ze kan zich zelf nu prima vermaken met haar mini. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt een beetje op formaat e reader, ..handig lijkt me!
    Volgens mij is jullie auto wel een beetje klein voor jullie tweetjes, helemaal met dat shoptempo van Joke:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jullie hebben aardig lopen " spenden" vandaag. Ga zo door!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo is de eerste grote aankoop binnen, een mooie i-pad mini, helemaal goed!
    Gelukkig dat Joke toch aan is gekomen...;-)

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach...gelukkig, Joke is terecht. Je bent een goede leugenaar, Gerrit, ik begin me nu toch wel zorgen te maken of je niet overal alles bij elkaar liegt. ;-)
    Joke, ga zo door, hup big-spender! Tof hoor, zo'n mini i-pad. Echt handig in je handtas.
    Have fun x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zit hier heerlijk of zielig alleen vakantie te vieren (dramatische foto Gerrit):-))
    Top dat je Joke toch gehaald hebt -:)) !

    Heerlijke dag hebben jullie gehad en we hopen dat Joke veel plezier zal hebben van haar IPad Mini, wij weten er alles van hoe fijn hij is.
    Geniet ze verder, doen wij ook zeer zeker als we jullie log lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, gelukkig, Joke is goed aangekomen! Zo komt alles weer op zijn pootjes terecht :-)

    BeantwoordenVerwijderen