maandag 15 april 2013

De Heenreis

Ja hoor bij dit schrijven zijn we er weer.
We zitten inmidels op ons terras met een overbekende BACO.
De dag begon al vroeg om 06:15 stond Joop voor de deur om ons naar schiphol te brengen.
Het was op de weg heerlijk rustig dus geen File's dus dat schoot lekker op.
In cheken hadden we Zondag thuis al gedaan dus het was alleen maar de Koffers afgeven,dachten wij maar de aardige Dame aan de balie van BA printen gelijk de boardingspassen voor de tweede vlucht uit,dat lukte niet thuis.
Ja dat was gebeurd en wat doe je dan Wachte effe wachten en nog effe wachten en ja hoor het is zover me mogen.
Het boarden verliep lekker soepel alleen was er iets niet goed gegaan met de koffers dus we moesten wachten voor dat we werden los geduwd ,en toen moesten we toch in de File om te mogen opstijgen.
Wat was het daar druk .
De eerste vlucht verliep erg goed we kregen een Snack en wat te drinken en we waren in Londen.
Daar begon de ellende we hadden vertraging van wel 2 Uur.
Nou daar loop je dan met je goede gedrag en ja maar weer wachten en nog effe wachten,en ja hoor er kwam een melding voor Vlucht VS215 boarden op D13 onmiddelijk er naar toe.
Dus daar gingen we er op af en wat gebeurden er ze Konden Joke de boardingspas niet in het systeem niet vinden ,dus ik zit hier heel alleen Vacantie te vieren Joke zit nog op Londen Catwick ze hebben beloofd dat ze Joke morgen na sturen.
Maar goed ik ben aan boord gegaan en ik zat Upperdeck rij 76 maar wat gebeurde er rij 75 was een exit rij en die bleef helemaal leeg tot dat het eten was geserveerd en dat smaakte mij heerlijk.
Ik kreeg Braadworst met erwten en aardappel puree niks mis mee ging er in als koek.
Ja en dan even naar de toilet en zitten op rij 75 lang uit de benen en slapen maar ,werd wakker voor de landing en mijn ontbijt een sandwich met een Cupcake (was ook goed )
Daarna kregen we nog een ijsje.
En na een vertraching van +/-2 uur waren we er dan toch .
En dan kom je in de rij bij ome SAM.
Ja en dan moet je daar weer vertellen dat Joke misschien morgen kom.
Oke alles goed en op naar Hertz.
O we dachten dat je niet meer kwam dus je auto is al weg met een ander mee .
Maar we hebben nog wel een andere voor je hoor Gerrit wat vind je hier van.

Hertz Logo
UPDATED MESSAGE - YOUR PICKUP HAS CHANGED:
Vehicle: DODGE DURANGO
Plate: BNVH67
Stall: B0632
Choose a Different Vehicle
Dear GERRIT GROENEWEG,
Welcome to Orlando International Airport
More details about your rental:
Vehicle Class: 4WD/AWD 7PSGR STD SUV
Color: WHITE
Reservation Number: F65716470D1
GOLD CHOICE available here - drive something different if reserved Midsize or better
Carfirmations ™ are also available as SMS text messages.
You received this message because you signed up for Hertz Gold Mobile Alerts. To stop, change preferences on your Hertz Gold Plus Rewards profile.
Please do not respond to this email as it is from an automated system.






Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 10.0.1432 / Virusdatabase: 3162/5747 - datum van uitgifte: 04/15/13
Nou vooruit dan maar dan doen we die maar .
Foto's volgen voor de liefhebbers.
Ja en dan ga maar in je uppie even naar de Walmart Voor de Baco.
Hier is het plaatselijke tijd 01:30 dus ik ga een poosje slapen om morgen op tijd op MCO te zijn om Joke op te halen
Morgen plaats ik wat foto's van de Car en Villa heb er nu geen zin meer in
 
Tot morgen Gerrit
PS Joke even volhouden morgen ben je ook Hier

15 opmerkingen:

  1. hahahaha, dat zal Gerrit dat jij je Joke zomaar achterlaat........Slaap lekker en ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!!
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, zit je daar in je uppie, arme Joke, gelukkig dat ze wordt nagestuurd ;-)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte Gentleman dus....:(
    Vergeet de vertraging en ga heerlijk genieten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geestig hoor. Nu maar hopen dat je kunt slapen alleen in dat grote huis ;-)
    De vakanie is in ieder geval met veel humor begonnen.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh die arme Joke, die zit met al die leuke Britten in London, die komt echt niet meer hoor, die is aan het feesten! Ik ben wel benieuwd wie die foto op Facebook heeft gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een reis, haha, sterkte in je uppie!
    En jullie ook al een witte Dodge Durango's, wat toevallig.
    Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan raar staan te kijken als Joke er met een charmante Engelsman vandoor gaat... Nou, zou ik ook doen als je me achter zou laten hoor.
    ;-)
    Heerlijk, baco's drinken op je terras. Zucht....en ik maar werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjee, wat een gedoe zeg, en dan Joke nog achterlaten daar op Catwick. Zal niet zo gezellig zijn in je uppie.
    Je eerste avontuur heb je wel al in de pocket ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed te lezen dat de vlucht toch zo prettig is verlopen ondanks de vertraging. Lekker een tukkie doen op de exitrow en wat leuk te lezen dat we eindelijk iemand hebben gevonden die niet negatief is over het vliegtuigvoer. Wacht nog wel ff met genieten totdat Joke erbij is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is wel erg zeg.
    Ik dacht eerst nog je maakt een grapje.
    Hoop dat Joke ook snel van de vakantie kan gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een raar verhaal, hoop dat het goed komt...mijn man moest me echt niet alleen achterlaten.
    Geniet maar effe in je uppie en hopelijk volgt snel de hereniging!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat Joke de leukste tijd van haar leven heeft gehad...lelijke boef. Welkom thuis en have fun....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik geloof er niets van.....Jullie zitten vast lekker vanaf het begin samen in Florida.
    Hoe dan ook, in ieder geval heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha jullie zijn er in ieder geval, het genieten kan beginnen..
    Prachtige auto trouwens !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij is dit een broodje AAP verhaal,
    wel heel leuk geschreven.
    Als ik alleen zou gaan dan was er na de vakantie nog een echtscheiding te vieren.
    Voor ons nog 12 dagen maar wij komen met zes en wij laten niemand achter.

    BeantwoordenVerwijderen