Ja hoor bij dit schrijven zijn we er weer.
We zitten inmidels op ons terras met een overbekende BACO.
De dag begon al vroeg om 06:15 stond Joop voor de deur om ons naar schiphol te brengen.
Het was op de weg heerlijk rustig dus geen File's dus dat schoot lekker op.
In cheken hadden we Zondag thuis al gedaan dus het was alleen maar de Koffers afgeven,dachten wij maar de aardige Dame aan de balie van BA printen gelijk de boardingspassen voor de tweede vlucht uit,dat lukte niet thuis.
Ja dat was gebeurd en wat doe je dan Wachte effe wachten en nog effe wachten en ja hoor het is zover me mogen.
Het boarden verliep lekker soepel alleen was er iets niet goed gegaan met de koffers dus we moesten wachten voor dat we werden los geduwd ,en toen moesten we toch in de File om te mogen opstijgen.
Wat was het daar druk .
De eerste vlucht verliep erg goed we kregen een Snack en wat te drinken en we waren in Londen.
Daar begon de ellende we hadden vertraging van wel 2 Uur.
Nou daar loop je dan met je goede gedrag en ja maar weer wachten en nog effe wachten,en ja hoor er kwam een melding voor Vlucht VS215 boarden op D13 onmiddelijk er naar toe.
Dus daar gingen we er op af en wat gebeurden er ze Konden Joke de boardingspas niet in het systeem niet vinden ,dus ik zit hier heel alleen Vacantie te vieren Joke zit nog op Londen Catwick ze hebben beloofd dat ze Joke morgen na sturen.
Maar goed ik ben aan boord gegaan en ik zat Upperdeck rij 76 maar wat gebeurde er rij 75 was een exit rij en die bleef helemaal leeg tot dat het eten was geserveerd en dat smaakte mij heerlijk.
Ik kreeg Braadworst met erwten en aardappel puree niks mis mee ging er in als koek.
Ja en dan even naar de toilet en zitten op rij 75 lang uit de benen en slapen maar ,werd wakker voor de landing en mijn ontbijt een sandwich met een Cupcake (was ook goed )
Daarna kregen we nog een ijsje.
En na een vertraching van +/-2 uur waren we er dan toch .
En dan kom je in de rij bij ome SAM.
Ja en dan moet je daar weer vertellen dat Joke misschien morgen kom.
Oke alles goed en op naar Hertz.
O we dachten dat je niet meer kwam dus je auto is al weg met een ander mee .
Maar we hebben nog wel een andere voor je hoor Gerrit wat vind je hier van.
 |
| UPDATED MESSAGE - YOUR PICKUP HAS
CHANGED: |
| Vehicle: |
DODGE DURANGO |
| Plate: |
BNVH67 |
| Stall: |
B0632 |
|
| Dear GERRIT GROENEWEG, |
|
Welcome to Orlando International Airport |
|
More
details about your rental:
|
| Vehicle Class: |
4WD/AWD
7PSGR STD SUV |
| Color: |
WHITE |
| Reservation Number: |
F65716470D1 |
|
|
GOLD CHOICE available here - drive something different if
reserved Midsize or better |
|
|
|
|
|
Carfirmations ™ are also available as SMS text messages.
You received this message because you signed up for Hertz Gold Mobile
Alerts. To stop, change preferences on your Hertz Gold Plus Rewards
profile.
Please do not respond to this email as it is from an automated
system.
|
|
Geen virus gevonden in dit
bericht.
Gecontroleerd door AVG -
www.avg.comVersie: 10.0.1432 / Virusdatabase:
3162/5747 - datum van uitgifte: 04/15/13
Nou vooruit dan maar dan doen we die maar .
Foto's volgen voor de liefhebbers.
Ja en dan ga maar in je uppie even naar de Walmart Voor de Baco.
Hier is het plaatselijke tijd 01:30 dus ik ga een poosje slapen om morgen op tijd op MCO te zijn om Joke op te halen
Morgen plaats ik wat foto's van de Car en Villa heb er nu geen zin meer in
Tot morgen Gerrit
PS Joke even volhouden morgen ben je ook Hier