zaterdag 27 april 2013

Van de Pie naar de Vissen

Ja hoor er is weer een topdag voorbij ons.
Zoals elke dag ook vanddag koffie op het terras met de nodige electronica.
Alleen was er vandaag geen ontbijt op het terras.

Ja hier maakte we vandaag geen gebruik van.
Joke kreeg via wats Up nog een leuke foto
Wat een Scheet He
Ja en toen was het tijd om te gaan.
Hier waren we al bang voor File op de 192
Maar eigenlijk viel het wel mee op naar Celebration
Nou ondanks een bericht van Teleton dat we moesten Parkeren bij de Publix aan de 192
Viel het allemaal nog wel mee voor de kenners we stonden in het straatje naast de Kerk.
                                        Ja hoor leuk welkom door twee wandelende taarten
                                                                         Welkom

                      Gerrit is aan het onderhandelen over de Prijs (zijn vaste klant hoor)
                                           Nou dan beginnen we maar eens met Koffie
                                     Ja de keuze is hier reuze je zal wel alles willen proeven
                                                 Nou dit is dan het Ontbijt geworden
                                                         Het was er gezellig druk

                                                        En dit is de Lunch geworden
                       Deze Foto heeft Joke doorgemaild naar Gerrit zijn Suiker Arts (tante)
Deze Jongedame vertelde ze had er al 14 op en kwam er weer met 10
Bij het verlaten van Celebration stond er een flinke file er in
En toen gingen we dus van de Pie naar de Vissen
 We hadden van de week alleen maar de Caosters gedaan en zijn nu voor de shows gegaan
                     ???? Kim en Heleen we weten het niet Tilikum Troela of toch Shamu

                                           Ja ook dit hebben we nog even meegepakt
                                                   Het was tijd voor Viva La Musica

                                  Was een hele goede Band de Beentjes gingen van de vloer
                                             Jongens wat was het daar druk en gezellig
                              Nog even een Petje gekocht voor mijn dun behaarde hoofdje
                                                            Lekker warm hoor
                             En toen was Flipper aan de beurt die weet ik wel hoe hij heet


Een tros FLIPPERS
Het was inmiddels al weer laat geworden en onze voetjes wilden niet meer.
Dus EXIT
Over de Int.Drive naar huis en we kwamen daar een
TEGEN
Geen wachttijd en gelijk aan tafel daar houden wij van en dan nog wel op Zaterdag dus geen Vrijdag
                                                            Niemand voor de deur
En een lege Patio
Deze ging het dus worden
                                                                   2 voor 12
 
                                                  Spinazie op plat brood (lekker)
                                                               Gefrituurde Kaas
                                                                   Gezellig he
En onze eerste Hamburger van deze Trip
Nou dit was weer een dag met veel variaties
Zo we zitten nu helemaal uitgeteld onder de Lanai te twijfelen of we toch nog gebruik gaan maken van de Spa.
Of dat nog gaat lukken horen jullie morgen wordt vervolgd
Morgen we weten het nog niet we zijn afgestapt van onze planning we gaan de laatste week lekker alles door mekaar gooien.
Ook moeten we ons morgen gaan voor bereiden op 30 April alles moet nog in huis gehaald worden
Oranje Tompouchen Oranje Bitter (iemand een tip waar we dat kunnen kopen)
Allemaal een hele fijne Zondag en tot Morgen
Groet Joke en Gerrit
Toegift
Kijk dit gebeurd er als je te veel Pie eet.






 
 

vrijdag 26 april 2013

Shop til your drop

Nou de trouwe volgers weten al hoe laat is bij het lezen van de titel.
Maar we begonnen de dag zoals we al jaren elek dag hier starten.
Koffie op het terras met de nodige electronica.
Ontbijtje er achteraan en dan zie je die twee staan en toen dachten die gaan we eens even vullen
                                           Maar we gaan eerst nog even heerlijk Bubbelen
En toen zijn we die twee maar eens gaan vullen
Dit hebben we volgehouden tot een uur of twee
Nog even gefacetimed met de thuisblijvers.
Douchen en aankleden want er waren nog een paar wensen die vervuld moesten worden.
We hadden een mooie parkeerplek lekker vooraan (valet Parking)
Ja en waar gaan we dan beginnen
Nou kom maar mee hoor Gerrit weet het wel
                                                            Joke ging het even halen
En Gerrit heeft een bankje gereseveerd
 
 
Ben heeft een Publix bankje nou wij hebben een Starbucks bankje
Nou als het allemaal op is gaan we maar beginnen hier volgt een kleine impressie.
                                            Want plaatjes zeggen meer dan woorden











En ja dan ben halverwege en dan is deze winkel ook een bezoek waard
Joke heeft nog even geprobeerd om voor zakkenroller te spelen
Niet gelukt
Nou en dan gaan we maar verder


 


 






En ja hoor missie is geslaagd we hebben heel onze lijst afgewerkt en we kunnen nu aan de vacantie gaan beginnen.
Ja en dan wordt het de vraag wie wat waar want de inwendige mens wil ook shoppen.
Outback hebben we nog niet gehad.
Nou in de rij voor een hap nee.
Olive garden dan maar eens proberen het zelfde liedje
Texas had niet eens een parkeerplaats
Dus het werd

 Nou ook daar was deze keer weer niks mis mee
                                                                  Ja speciaal voor Penpe
Ze zijn dan wel niet zo mooi maar ik heb maar een gewoon Olympus toestel
Alle borden en schaaltjes zijn leeg gegaan
Dus deze keer geen Doggy Bag
Zo nu gaat ik morgen nog even hier naar op zoek vind ik wel mooi naast de openhaard thuis
Dit was weer een geslaagde dag en we gaan nu op tijd naar bed want morgen
PIE Festival in Celebration
En ja dan hoef ik ook niet naar de bakker want we doen daar met Taart ontbijten
Morgen weer meer
Groet Joke en Gerrit