Zoals elke dag ook vanddag koffie op het terras met de nodige electronica.
Alleen was er vandaag geen ontbijt op het terras.
Ja hier maakte we vandaag geen gebruik van.
Joke kreeg via wats Up nog een leuke foto
Wat een Scheet He
Ja en toen was het tijd om te gaan.
Hier waren we al bang voor File op de 192
Maar eigenlijk viel het wel mee op naar Celebration
Nou ondanks een bericht van Teleton dat we moesten Parkeren bij de Publix aan de 192
Viel het allemaal nog wel mee voor de kenners we stonden in het straatje naast de Kerk.
Ja hoor leuk welkom door twee wandelende taartenWelkom
Gerrit is aan het onderhandelen over de Prijs (zijn vaste klant hoor)
Nou dan beginnen we maar eens met Koffie
Ja de keuze is hier reuze je zal wel alles willen proeven
Nou dit is dan het Ontbijt geworden
Het was er gezellig druk
En dit is de Lunch geworden
Deze Foto heeft Joke doorgemaild naar Gerrit zijn Suiker Arts (tante)
Deze Jongedame vertelde ze had er al 14 op en kwam er weer met 10
Bij het verlaten van Celebration stond er een flinke file er in
En toen gingen we dus van de Pie naar de Vissen
We hadden van de week alleen maar de Caosters gedaan en zijn nu voor de shows gegaan???? Kim en Heleen we weten het niet Tilikum Troela of toch Shamu
Ja ook dit hebben we nog even meegepakt
Het was tijd voor Viva La Musica
Was een hele goede Band de Beentjes gingen van de vloer
Jongens wat was het daar druk en gezellig
Nog even een Petje gekocht voor mijn dun behaarde hoofdje
Lekker warm hoor
En toen was Flipper aan de beurt die weet ik wel hoe hij heet
Een tros FLIPPERS
Het was inmiddels al weer laat geworden en onze voetjes wilden niet meer.
Dus EXIT
Over de Int.Drive naar huis en we kwamen daar een
TEGEN
Geen wachttijd en gelijk aan tafel daar houden wij van en dan nog wel op Zaterdag dus geen Vrijdag
Niemand voor de deur
En een lege Patio
Deze ging het dus worden
2 voor 12Spinazie op plat brood (lekker)
Gefrituurde Kaas
Gezellig he
En onze eerste Hamburger van deze Trip
Nou dit was weer een dag met veel variaties
Zo we zitten nu helemaal uitgeteld onder de Lanai te twijfelen of we toch nog gebruik gaan maken van de Spa.
Of dat nog gaat lukken horen jullie morgen wordt vervolgd
Morgen we weten het nog niet we zijn afgestapt van onze planning we gaan de laatste week lekker alles door mekaar gooien.
Ook moeten we ons morgen gaan voor bereiden op 30 April alles moet nog in huis gehaald worden
Oranje Tompouchen Oranje Bitter (iemand een tip waar we dat kunnen kopen)
Allemaal een hele fijne Zondag en tot Morgen
Groet Joke en Gerrit
Toegift
Kijk dit gebeurd er als je te veel Pie eet.
