zondag 17 februari 2013

Hier gaan we wonen

                                           Dit gaat ons huis worden voor de volgende trip.
Even een vraag wie kan me helpen ik kan niet meer de volgers op mijn blog krijgen zal wel iets niet goed doen,maar weet niet wat .
Wie o wie gaat me helpen.
Met nog 57 dagen op de teller gaat het lekker opschieten.
Groet Joke & Gerrit

zaterdag 26 januari 2013

Het begin is er

Zo het begin is er nu maar gaan aftellen naar April en dan gaan we weer aan het grote genieten beginnen. De titel van deze veraden we nog niet maar dat lezen jullie wel in April. Alles is geregeld Tickets- Villa- Auto- Jaarkaarten-Diningplaning en voor de rest laten we het maar over ons heen komen. Ook hebben we weer Jaarkaarten voor alle Shopping Malls. We houden jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Groet Joke & Gerrit