zaterdag 4 mei 2013

Een Zeer Natte Zaterdag

Zo hier zijn we dan weer we zijn inmiddels weer allebei helemaal opgedroogd want wat een Regen hier.
We werden rond de klok van half zeven al wakker en ja wat doe je dan nee niet op het terras dat hebben we niet meer,maar we hebben nog wel koffie dachten we Joke had hem al helemaal klaargezet en we hoefden hem alleen maar aan te zetten .
nou mooi niet hoor na verloop van enige tijd gingen we eens kijken en niks.
Gelijk via Facebook even een PB aan Teleton of hij dit ook kon maken.
Even wat aantrekken en naar beneden met koffie machine.
Hij doet het niet is kapot en we hebben nu geen koffie.
Nou dan hebben jullie mooi Pech was het antwoord bij de Receptie.
We mochten van uit de ontbijtzaal koffie mee naar boven nemen.
ook mochten we het eten mee naar boven nemen
Muffin -Muffin -en een banaantje en een Yochurtje.
De Keuze was weer Reuze
Na de koffie en het uitgebreide Ontbijt was het tijd voor de douche
Nou dat was even behelpen maar het is gelukt.
Aankleden Joke had speciaal ons Zondagse Outfit klaar gelegd.
De bedoeling was om nog een dagje naar het strand te gaan.
Zo rond de klok van half negen verlieten we onze woning
In de auto op naar de 4 het was droog en de zon kwam door om te vertellen dat hij weer weg ging
Net voorbij Orlando begon het .
dan kom je al snel Altemonte tegen en die heeft een grote mall waar je heerlijk droog en binnen loopt .dus daar maar even een stop gemaakt want het was niet normaal.
Het was nog vroeg dus we konden lekker vooraan parkeren even een rondje gedaan bij de bekende winkels AenF- Hollister Apple en de rest.
Dat scheelt toch wel met de Florida mall en de vierde Koffer komt zo langzaam vol.
Maar hij kwam weer de Zon en dus hup weer in de Auto en weer verder .
We zijn doorgereden naar Daytona en wilden een bezoek aan het Circuit gaan brengen maar helaas daar ging hij weer en het kwam weer met Bakken uit de hemel.
Nou dat gaat weer op de ToDo list.
Recht daar tegen over bevind zich ook een mall met een Old Navy ook daar niet hoor Pieter.
We zijn toch verder gegaan want het zonnetje kwam weer te voorschijn.
De brug over en dan ben je er.
Ik had veel gelezen over Bike week nou we hebben geen Motor gezien maar wel hele kudde's Soldaten.we denken dat er een meeting daar was
Goed het strand was gesloten we mochten er niet op met de Auto Jammer maar we hebben dat al zo vaak gedaan dus hebben we gekozen voor de parkeergarage.
We hebben natuurlijk eerst even een bezoek gebracht aan onze Koffie vriend.
En zijn daarna door gewandeld richting Strand
                                                         Het was heel hoog water
Hij mocht er wel op

De Pier in de verte

Uitzicht van de Promenade
Maar goed we wilden toen eerst nog doorgaan naar Coco Beach maar Joke zag de bui al hangen en dat gaat hem niet worden dan.
Dan maar weer terug richting huis en op de heenweg hadden we bij Sanford ook nog een Mall gespot .
Nou dan gaan we daar wel even kijken .
Het was inmiddels toch al weer half vijf toen we daar arriveerden .
En tot 5 uur is het Happy Uur bij onze Koffie vriend
Ook hadden ze een nieuwe cake met aardbeien
Maar Joke ging toch liever voor Lime

Ja twee halen een Betalen
Ook daar even de Mall met een bezoek vereerd en ook daar niets bij de Old Navy.
We hadden via de mail een mooie aanbieding van Sweet Tomato.
2 voor 16.99 incl. Drinken
Nou daar hebben we dus mooi even gebruik van gemaakt.
We zijn nog even een bakkie wezen doen op de Prime Vine en daar ook nog maar even een paar winkels aangedaan.
Toen we aankwamen rijden stonden de terug gaanders in de File voor de 535 tot voorbij de longhorn.
We zijn nu inmiddels na nog even een stop te hebben gemaakt bij De Wawa en de Walmart weer in ons hotel en Joke ligt al en ik ga nu ook.
 
Tot Morgen
Gerrit en een Slapende Joke
 
 
 
 
 
 
 
 

vrijdag 3 mei 2013

De Verhuisdag

Ja aan alles komt een eind dus ook aan deze heerlijke tijd in deze villa.
                                          Het kaarsje was op dus het werd tijd om te vertrekkenDus de wekker was weer gezet want we moesten er om tien uur uit zijn en om afscheid te nemen hadden we wel een poosje voor nodig .
Doe ik een deur open zeg ik Joke kijk nou eens hebben we mooi gemist die afgelopen tijd
Oh zeg Joke dat wist ik wel maar dan had je daar drie weken  gezeten in plaats van gezellig bij mij op het terras.
                                                          Nou alles netjes in de Auto
                                                          Netjes de sleutel in de box
We zijn nog even afscheid wezen nemen van onze dagelijkse Broodleverancier
Gelijk ook maar de Drankleverancier (Baco)
Toen verder de 192 afgezakt richting Jhon Joung
Maar door alle stres om op tijd eruit te zijn hadden we beide geen zin in uitgebreid ontbijt.
Nou zijn we ook na drie weken al aardig verzadigd hoor .
                                                       Maar deze hadden we nog niet gehad
                                           Het lichtje branden dus dan ze warm en vers
                                           Ja en dan sta je daar wat zullen we nou eens nemen
Een combo deal Twee Donuts een bakkie koffie nou dat vond Joke wel wat anders gaat Gerrit bestellen en die neem gelijk een dozijn.
Ja geen huis of hotel voor een paar uur dus wonen tijdelijk in de Auto Ontbijten maar
We zijn nog even bij Ton en Lidy langs gereden we hadden nog een aardigheidje voor ze,omdat hij Gerrit zijn lappie weer aan de praat heeft gekregen.
Helaas voor Ton hij was niet lekker en lag op bed maar we denken dat het wel goed komt met hem.
Ja en wat doe ja dan je moet die paar uur toch even overbruggen dus Shoppen op naar de Lake naar de Old Navy voor Pieter om te kijken of zijn geliefde T Shirts er al waren maar nee hoor,allen maar Kinder en Dames .
Nou dan gaan we nog even naar de Loop en ja hoor wat gebeurd er neem Gerrit een verkeerde weg TOL dat hebben we al Jaren niet meer betaald maar goed er was geen weg meer terug dus betalen (stuur de rekening wel door naar Pieter).
                                                   Goed he van Gerrit gelijk even Doneren.
                                        Helaas werd niet goed gekeurd zat te veel Alcohol in.
Ook daar bij deze Old Navy het zelfde antwoord alleen maar Kinder en dames dus nog even verder rondgesnuffeld in deze winkel en ja hoor Bingo Joke helemaal blij en dat voor 5 dollar
Mooi vest.
Nou toen ging ons maagje toch wel weer een beetje knorren en hier op de Loop zit de Favoriet van onze oudste zoon Peter
Hier kwam hij altijd graag toen hij nog als kind met ons meeging en dan het liefst een shake want dan krijg je ook nog het restje erbij.
We gingen dan meestal met hem naar Point Orlando of Crossing Roads
We hebben daar beiden heerlijk gegeten (geen Shake)
Maar een heerlijke Hotdog met Cheese Fries.
                                                                   De Patatje's met Kaas
                                                                   De Hotdog van Gerrit
De Hotdog van Joke
 
En toen was het tijd om naar ons nieuwe verblijf te gaan.
Extendes Stay De Luxe
Hier gaan we de laatse drie nachten slapen.
De Masterbedroom
                                  Niks mis mee hoor we hoeven hier alleen maar te slapen
We kunnen ook nog knus op onze twee zitter TV kijken
(PS Goed voor onze Relatie)
Nou alles goed gekeurd en geinstaleerd op naar de volgende Old Navy.
De Florida Mall heeft er ook een en ook daar kregen we het zelfde antwoord nog niet, maar in Miami zijn ze er wel, dus morgen even naar Miami voor onze vriend Pieter want we willen hem niet teleurstellen als we zonder een Dinsdag in het Kille Nederland aankomen.
Nou dan gaan we nog maar even een rondje lopen door de mall
Voor de liefhebbers het was niet erg druk bij meneer Apple
Nog even de M&M store in en we zijn er uit dit jaar geen Disney Boom maar een
We hebben gelijk alles maar meegenomen want we denken dat we dit Jaar hier niet meer terugkomen.
Ook hebben we natuurlijk een bezoek gebracht aan onze Koffie vriend,heelaas was het inmiddels al ver over achten dus geen Happy  Hour meer.
Maar we hadden nog een Cadeau Kaart van Rick-Mandy-Petra en Pieter die had Joke voor de Verjaardag gekregen.
Een rondje over het Food Court gratis sample en we hadden gelijk weer gegeten.
Lekker hoor Gratis
 
Zo we zitten nu in onze nieuwe Lanai met een heerlijke Baco dit verslag te m aken
                    We hebben voor de gezelligheid maar een Pinda en een Chip er bij genomen
De Koffie machine staat klaar voor Morgen

Dus we zeggen welterusten en tot Morgen als we op tijd terug zijn uit Miami
Groet Joke en Gerrit
(PS Ik Joke ben niet verantwoordelijk voor deze onzin)

 

 

 
 

 
 

donderdag 2 mei 2013

Het vervolg van Donderdag

Nadat Ton en Lidy weer huiswaarts waren gegaan en het regende ben ik alvast maar begonnen aan mijn inhaalrace voor mijn blog ben tot nu toe weer helemaal bij.
We zitten nu voor de laatste avond heerlijk bij de pool met een Baco en te genieten van de krekels, zal morgen avond wel vreemd zijn als we op een hotelkamer zitten maar ja we hebben weer een mooie tijd gehad in deze fijne villa en je weet het aan alles komt een eind.
                                 We hebben voor vanavond nog maar een keer gekozen voor
Het was er gezellig druk niet veel wachters voor de Deur
Ook deze moest wachten tot zijn bieper oplichte
Maar hij wilde niet naar binnen het was To Go
We werden verrast met een tafel voor 10 Personen ja een beetje ruimte voor Vaste Klanten
Joke waar zit je nou
In de hoek Gerrit
Vooraf zijn we begonnen met Cheese Fries
Jammie
We hebben allebei voor een klein Biefstukje gekozen
Met een gezonde House Salade
bescheiden he vinden jullie ook niet
En een heerlijke Salade
We hebben afscheid genomen en gezegd tot de volgende Trip.
Joke heeft alle Obers Gehugd
En Gerrit heeft alle Oberinen gepakt
We hebben vanavond niet gelijndance we waren beide te Moe.
We zijn toen nog even een Bakkie gaan doen bij Starbuck aan de Premium Vine en nog even een rondje gemaakt ,helaas de vierde koffer komt leeg terug.
Het bewijs geen Tasjes.
Wel een leeg Spaarvaken

Maar nu ook nog goed nieuws Joke zag net op de Ipad Mini dat het Hotel Free Wifi heeft.
Dus we zullen doorgaan.

kiekeboe
Tot Morgen
Gerrit en Joke

Gered door Ome Ton

Zo hier zijn we dan weer hij doet het weer na enig Facebook contact en omdat Ton en Lidy ook nog visite hadden van Agnes en Ruud is het dan heden ochtend gebeurd.
Ik was buiten nog wat foto's aan het maken en daar kwam hij dan .

Eerst even een rondleiding door de villa en koffie maar helaas voor Ton geen koffie doe voor Ton maar een water Lidy wilden wel een bakkie en na een klein uurtje te hebben geklets over alles en nog wat, het meeste natuurlijk over Florida .
Zo laat de dokter maar eens even kijken naar de Patient en ja hoor de dokter had het snel gevonden.

                                                         Nog even heerlijk nagebabbeld.
En toen was het tijd voor afscheid .
Want er moesten nog boodschappen worden gedaan.

De bedoeling was dat wij heden middag nog wat konden genieten van de pool en de zon maar niks daarvan is waar het regent hier Pijpenstelen.
Dus ben ik alvast maar begonnen aan mijn Blog.
Dit hebben we dus Live gemist
 


Nou waar waren we gebleven Kronings dag de wekker was gezet en om 4 uur en ik zat er klaar voor mooi niet want toen begon de ellende hij deed het niet meer.
Terug naar bed dan maar en rond de klok van 8 er weer uit .
Nou wat er toen gebeurde dat weten jullie nou wel Koffie etc.etc.etc.
Douchen en aankleden o nee ook dat nog is mijn oranje shirt wat ik speciaal hier voor had gekocht te klein.

Nou dan maar een ander aan en in de auto op naar de Mall om hem te ruilen voor een ander.
Op de 192 staan we voor het stoplicht stop er een auto naast ons en ja hoor, alles was ook daar in die Auto Oranje zelfs nog een Kroon op de hoofd.
Shirt geruild en gelijk alle kaartjes etc.er af laten halen en aan.
De rest van de Dag heerlijk bij de Pool doorgebracht en s'avonds nog even naar de Premium Int.Dr.geweest want Joke wilden nog even kijken voor nieuwe werkschoenen (wil ze nog niet aan denken).
Nou we begonnen maar eerst even op het Foodcourt met een heerlijke Five guise we raken een beetje vol van al dat eten dus een kleine hap uit de snackbar dat doen we meestal op Koniginendag.

En toen begonnen aan de Schoenenjacht niet mijn maat meer kleur niet goed passen me inlegzolen niet in.

Rockport aan de andere kant van de weg dan maar eens kijken en zo als een echte Amerikaan met de Auto natuurlijk.
Ja bingo daar vonden we ze maar hadden ze niet meer de juiste maat in de auto en naar de premium Vine was ondertussen al 10:15 dus we konden voor de deur parkeren maar helaas daar geen Rockpoort meer jammer dan gaan we morgen wel naar de Lake want die was nu al dicht.
Dan maar op huis aan en met een Baco bij de pool zitten .
Woensdag 1 Mei
Nou ik bespaar jullie het zelfde verhaal hoe wij de ochtend zijn opgestart zoals we elke dag doen.
                                 Gerrit maakt het ontbijt nou dat gaat niet goedkomen hoor
Maar gelukkig neem Joke het over
                                                            En zie hier het resultaat
 

In de Auto en op naar de Lake .
Gelukkig is het daar nog niet zo druk dus ik kon mooi voor de deur parkeren Joke alvast naar binnen en Gerrit nog even en nieuw Kortingsboekje gehaald.
Koop je een paar dan krijg je het tweede paar voor de helft van de prijs .
En ja hoor Joke de Smaak en Maat was hier wel op voorraad.
Hoera een paar voor het werk en een paar voor de Zondag.
Ik Gerrit had ook een paar  gekocht verleden week maar terug gebracht voor mijn nieuwe lappie en keek daar even rond en zag toen ook een paar goede voor mijn werk staan en Joke vond ook voor mij nog een paar voor de zondag.
Dus allebei blij voor weinig geld beide een paar werkschoenen en een paar voor de zondag.
Nog even door gereden naar de Best Buy om alvast rond te kijken wat ze allemaal hadden.

Nou hier komen we niet uit we wachten wel op morgen vragen we wel aan Ome Ton als het nodig is om advies.
De Wallmart stond nog op Joke de Lijst en we waren in Posner park dus hop de 27 uit en daar even naar de Walmart ,want daar hebben ze ook een starbuck en de nieuwe smaken voor Mei moesten geprobeerd worden.
We vonden in de Wallmart dit
Tip voor sommige volgers niet meer sjouwen met flessen
 

Lekker maar ik weet niet of ik ze nog een keer neem de een is erg zoet niet goed voor mijn suiker en de ander vonden we te Grof.
We hebben deze dag afgesloten met een Cracker barrel we hadden beide zin in een Reuben Sandwich,en natuurlijk de appeltjes.
Voor de liefhebber dit is een Sandwich met Corned Beef - Kaas en zuurkool (Jammie)
Helaas geen Foto want ik was het toestel vergeten
Toen was het alweer tijd om op huis aan te gaan en ja geen Blog dus dan nog even Bubbelen.
Het is hier nu bijna half vijf en het regent nog steeds.
Erg jammer want dit is onze laatste dag in de Villa Vrijdag gaan we verhuizen, voor het laatste weekend gaan we logeren in een hotel.
We weten nog niet of we daar ook Wifi hebben maar ik denk het haast wel en anders hebben we geen blog van de laatste dagen.
We gaan vandaag de Laatste bon inleveren bij Texas en dan vinden we het wel weer goed voor deze reis (Texas bedoel ik hoor).
Zo dit is weer helemaal bij gewerkt we gaan nu op het eten af en daarna nog even een rondje Vine maken we hebben nog een vierde koffer te vullen dus Shoppen.
Tot Morgen allemaal en dan vanuit ons Hotel we hopen op Wifi

Groet Joke en Gerrit

woensdag 1 mei 2013

De Redding is nabij

Dit wordt weer een stukje zonder foto maar die houden jullie nog te goed. Na de bekende koffie op het terras en een licht ontbijt. Hebben we via Facebook contact gehad metde reddende Engel genaamd die luistert naar de naam Teleton hij bood spontaan hulp aan en afgesproken dat hij even kom kijken naar Gerrit zijn lappie.Wij zijn vandaag alvast eens wezen kijken wat er allemaal hier te koop is nou de keuze is hier reuze . We hebben zoveel gezien en aangezien wij geen computer freak zijn zagen we door de bomen het bos niet meer.Maar goed misschien kan ome Ton hem nog helpen en dan blijf hij gewoon in ons miden hij tenslotte pas 2.Nou hier moeten jullie het maar weer even mee doen wordt vervolgd .Wij gaan nu even ergens wat eten en Gerrit gaat heerlijk dromen dat ome. Ton zijn lappie beter kan maken.  Tot morgen   Groet Joke en Gerrit

Oeps laptop crash

Helaas dit is het laatste bericht van Joke en Gerrit.De laptop van Gerrit is helaas op kroningsdag overleden dus dat was voor ons geen Feestdag.Dit laatste bericht schrijf ik nu op IPad van Joke maar dat is geen doen.Hoop als we terug zijn en mijn lappie het weer doet jullie de laatste dagen nog te vertellen.Groet. Joke en Gerrit