We werden rond de klok van half zeven al wakker en ja wat doe je dan nee niet op het terras dat hebben we niet meer,maar we hebben nog wel koffie dachten we Joke had hem al helemaal klaargezet en we hoefden hem alleen maar aan te zetten .
nou mooi niet hoor na verloop van enige tijd gingen we eens kijken en niks.
Gelijk via Facebook even een PB aan Teleton of hij dit ook kon maken.
Even wat aantrekken en naar beneden met koffie machine.
Hij doet het niet is kapot en we hebben nu geen koffie.
Nou dan hebben jullie mooi Pech was het antwoord bij de Receptie.
We mochten van uit de ontbijtzaal koffie mee naar boven nemen.
ook mochten we het eten mee naar boven nemen
Muffin -Muffin -en een banaantje en een Yochurtje.
De Keuze was weer Reuze
Na de koffie en het uitgebreide Ontbijt was het tijd voor de douche
Nou dat was even behelpen maar het is gelukt.
Aankleden Joke had speciaal ons Zondagse Outfit klaar gelegd.
De bedoeling was om nog een dagje naar het strand te gaan.
Zo rond de klok van half negen verlieten we onze woning
In de auto op naar de 4 het was droog en de zon kwam door om te vertellen dat hij weer weg ging
Net voorbij Orlando begon het .
dan kom je al snel Altemonte tegen en die heeft een grote mall waar je heerlijk droog en binnen loopt .dus daar maar even een stop gemaakt want het was niet normaal.
Het was nog vroeg dus we konden lekker vooraan parkeren even een rondje gedaan bij de bekende winkels AenF- Hollister Apple en de rest.
Dat scheelt toch wel met de Florida mall en de vierde Koffer komt zo langzaam vol.
Maar hij kwam weer de Zon en dus hup weer in de Auto en weer verder .
We zijn doorgereden naar Daytona en wilden een bezoek aan het Circuit gaan brengen maar helaas daar ging hij weer en het kwam weer met Bakken uit de hemel.
Nou dat gaat weer op de ToDo list.
Recht daar tegen over bevind zich ook een mall met een Old Navy ook daar niet hoor Pieter.
We zijn toch verder gegaan want het zonnetje kwam weer te voorschijn.
De brug over en dan ben je er.
Ik had veel gelezen over Bike week nou we hebben geen Motor gezien maar wel hele kudde's Soldaten.we denken dat er een meeting daar was
Goed het strand was gesloten we mochten er niet op met de Auto Jammer maar we hebben dat al zo vaak gedaan dus hebben we gekozen voor de parkeergarage.
We hebben natuurlijk eerst even een bezoek gebracht aan onze Koffie vriend.
En zijn daarna door gewandeld richting Strand
Het was heel hoog water
Hij mocht er wel op
De Pier in de verte
Uitzicht van de Promenade
Maar goed we wilden toen eerst nog doorgaan naar Coco Beach maar Joke zag de bui al hangen en dat gaat hem niet worden dan.
Dan maar weer terug richting huis en op de heenweg hadden we bij Sanford ook nog een Mall gespot .
Nou dan gaan we daar wel even kijken .
Het was inmiddels toch al weer half vijf toen we daar arriveerden .
En tot 5 uur is het Happy Uur bij onze Koffie vriend
Ook hadden ze een nieuwe cake met aardbeien
Maar Joke ging toch liever voor Lime
Ja twee halen een Betalen
Ook daar even de Mall met een bezoek vereerd en ook daar niets bij de Old Navy.
We hadden via de mail een mooie aanbieding van Sweet Tomato.
2 voor 16.99 incl. Drinken
Nou daar hebben we dus mooi even gebruik van gemaakt.
We zijn nog even een bakkie wezen doen op de Prime Vine en daar ook nog maar even een paar winkels aangedaan.
Toen we aankwamen rijden stonden de terug gaanders in de File voor de 535 tot voorbij de longhorn.
We zijn nu inmiddels na nog even een stop te hebben gemaakt bij De Wawa en de Walmart weer in ons hotel en Joke ligt al en ik ga nu ook.
Tot Morgen
Gerrit en een Slapende Joke



